اولین همایش ملی مدیریت مصرف

و کاهش آب بدون درآمد

اولین همایش ملی مدیریت مصرف

و کاهش آب بدون درآمد

اولین همایش ملی مدیریت مصرف

وبلاگ رسمی اطلاع رسانی اولین همایش ملی مدیریت مصرف و کاهش آب بدون درآمد به میزبانی استان همدان
22 و 23 تیرماه 1395

بایگانی

نمایشگاه توانمندی بخش خصوصی در صنعت آب و فاضلاب همزمان با همایش ملی مدیرتی مصرف و کاهش آب بدون درآمد برپا شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان همدان، به منظور آشنایی بیشتر مدیران شرکتهای آب و فاضلاب کشور با تولیدکنندگان و محصولات داخلی صنعت آب و فاضلاب نمایشگاهی جنبی تاسیسات و تجهیزات آب و فاضلاب در همدان برپا شد.
مدیر دفتر مدیریت مصرف و کاهش آب بدون درآمد شرکت آب و فاضلاب استان همدان در این باره گفت: در این نمایشگاه 28 شرکت حضور داشته و تولیدات و محصولات خود را به نمایش گذاشته‌اند.
هادی جعفری با بیان اینکه برگزاری این نمایشگاه در راستای عمل به سیاستهای اقتصادی مقاومتی بوده است، عنوان کرد: شرکتهای داخلی و تولیدکنندگان بومی توان لازم را برای رقابت با محصولات خارجی دارند ولی باید فرصت و زمینه فعالیت را به آنها داد.
وی با اشاره به اینکه خوشبختانه روند شرکتهای داخلی برای تولید محصولات با کیفیت رو به رشد بوده است، عنوان کرد: تحریمهای وضع شده علیه کشور زمینه فعالیت بیش از پیش شرکتهای تولیدکننده داخلی در زمینه صنعت آب و فاضلاب را فراهم کرد.
وی تصریح کرد: این شرکتها تولیدکننده تجهیزات مختلفی از جمله ابزار دقیق، فشارسنج، فشارشکن، شیرآلات کاهنده مصرف، تجهیزات نشت‌یابی و لوله‌یابی هستند که محصولات خود را در این نمایشگاه به نمایش گذاشته‌اند.
جعفری درباره اهداف موردنظر در برگزاری این همایش نیز گفت: آشنایی مدیران دفاتر مصرف و کاهش آب بدون درآمد با توانمندیهای بخش خصوصی و تولیدکنندگان تاسیسات و تجهیزات صنعت آب و فاضلاب از مهمترین اهداف این نمایشگاه است.

وی با بیان اینکه انتظار می‌رود مدیران دفاتر مصرف و مدیریت منابع آب بهره‌بداری مناسبی را از این نمایشگاه داشته باشند، گفت: در گذشته بخش قابل توجهی از تجهیزات مورد استفاده در شرکتهای آبفا از خارج کشور تامین می‌شد ولی در حال حاضر حداکثر این تاسیسات از شرکتها و تولیدکنندگان داخلی خرید می‌شود.